Inhoud maakt het een verschil | Stannah

Redactionele missie

Inhoud maakt het een verschil

Wij zijn trapliftfabrikanten, maar we weten dat onze rol veel groter dan dat is. Wij willen overal ter wereld een verschil kunnen maken, en daarom willen we het gesprek over ouder worden op wereldschaal veranderen.

Via ons blog proberen we iedereen te bereiken die deel uit wil maken van een positieve boodschap jegens ouder worden en deze helpt te verspreiden en te creëren. Wij streven ernaar om verschillende perspectieven te kunnen bieden aan een groot aantal onderwerpen die iedereen aanspreekt, ongeacht de leeftijd. Want iedereen moet aan dit gesprek kunnen deelnemen. Wij hopen dit te kunnen doen door zoveel mogelijk lezers over de hele wereld te bereiken, mensen met verschillende culturen, talen, leeftijden en mobiliteit.

Daarom willen wij onze lezers bereiken door middel van originele, goed onderzochte en informatieve inhoud in de vorm van artikelen, interviews, video’s en elke andere vorm van communicatie die op ons blog te vinden is. Door eerlijke, interessante en nuttige informatie te verstrekken hopen wij ons publiek te inspireren, te informeren en te boeien. Alles is zorgvuldig voorbereid, onderzocht en grondig doordacht, altijd met onze lezers in gedachten.

Onze inspanningen zijn allemaal gericht op het creëren van een positieve houding ten opzichte van een verouderende samenleving. Een samenleving waarin alle leeftijden aan bod komen en waar leeftijdsdiscriminatie niet langer op de agenda staat. Door zowel naar jong en oud te communiceren willen wij de kloof tussen generaties helpen overbruggen en daarmee de kwaliteit van leven voor iedereen verhogen.

Het Stannah Content team en het Webdesign team zijn de creatieve kracht achter de wereldwijde communicatie van Stannah Liften. Wij zijn een team van gespecialiseerde webdesigners, content strategen, content schrijvers en moedertaalsprekers, verantwoordelijk voor de identificatie en uitvoering van Stannah’s wereldwijde content behoeften. Omdat de vraag naar content zeer gevarieerd kan zijn, is de diversiteit aan vaardigheden in ons team de sleutel geweest om het volledige spectrum van onderwerpen die we behandelen te kunnen behandelen.

Wij zorgen ervoor dat elke stukje inhoud dat we schrijven voldoet aan de behoeften van onze klanten, ongeacht waar ze zich in hun reis bevinden. Wij bezoeken en verzamelen regelmatig directe feedback van onze klanten én hebben zelfs de zeldzame kans gehad om één van de slechts drie arthritispakken te dragen. Op deze manier hebben wij letterlijk “in de schoenen van een ander gelopen”.